Een heldere structuur, waarbij de invulling mag verschillen van vorm en kleur. Dat maakt het verrassend en geeft iedere medewerker de ruimte om zijn eigen waarde toe te voegen. Dat is waar ik voor sta!

Leren is kennis vergroten en vooral nieuwe belevingen toevoegen

Trainen en coachen is in de sport vanzelfsprekend om op niveau te kunnen blijven presteren. Nieuwe elementen toevoegen om prestaties te blijven verbeteren. De combinatie van beide is essentieel voor het rendement. Met eenmalig een rondje hardlopen op eigen houtje bouw je niet de beste conditie op.

Incompany workshops zijn altijd maatwerk, gerelateerd aan de bedrijfsspecifieke problematiek. Individuele coaching on the job helpt om het geleerde in een workshop zelf toe te passen. Medewerkers zijn op hun best als zij vanuit de eigen intrinsieke motivatie doelen mogen verwezenlijken. Aandacht voor hun individuele competenties, drijfveren en verwachtingen is het vertrekpunt van de coaching.

Als Aandacht geven en krijgen de basis is voor een verrassende beleving dan is het vanzelsprekend dat dit element prominent terugkomt in de opleidingsprogramma’s van Add attention.

In relatie tot het ontwikkelen van gastvrijheids- klantgerichtheid- en service competenties geloof ik in ervaringsleren. Leren door naar anderen te kijken en te luisteren, zelf te delen en vooral zelf te doen.

Incompany

Hospitality, klantgerichtheid

Een workshop wordt altijd vooraf gegaan door een uitgebreid inventarisatiebezoek om de praktijk van alle dag van de deelnemers af te stemmen met de ontwikkelingswensen van de opdrachtgever en van henzelf. De belevingselementen die er toe doen in de customer journey binnen de context van de organisatie staan centraal in workshop-programma.

In de workshop gaat het vooral om leren met en van elkaar, actief doen en zelf beleven is de vorm die het meeste rendement oplevert. Het motiveert de deelnemers intrinsiek om anderen te inspireren en men staat vervolgens open om geïnspireerd te worden. Men komt kennis en vaardigheden halen én brengen.

Ik volg een workshop bij voorkeur op met coaching on the job sessies. Samen met de deelemers ervaren we hoe het geleerde nu echt in de praktijk geborgd kan worden.

Met deze 3 trapsaanpak, van inventarisatie, workshop en coaching on the job wordt leren, duurzaam verwerven.

Wil je meer weten over de mogelijkheden?

Stel je vraag via/contact en ik neem contact met je op.


Inspiratie sessies, gastcolleges

Klantbeleving

Organiseer je een seminar, of een klant- of medewerkersbijeenkomst en wil je klantbeleving of elementen van klantbeleving als service en gastvrijheid als thema op de agenda zetten?

Vanuit mijn heden als klantbelevingsexpert en mijn verleden als manager hospitality ken ik beide kanten van de tafel en neem ik je gasten graag mee in het customer experience gedachtegoed.

Wil je meer weten over de mogelijkheden?

Stel je vraag via /contact en ik neem contact met je op.





Open inschrijving

Verrassend verwelkomen

Heb je niet voldoende deelnemers voor een incompany training over gastvrijheid, service en klantgerichtheid en gun je je medewerkers of leidinggevenden toch nieuwe ervaringen op dat gebied? Of wil je de basis weer eens opfrissen?

Regelmatig organiseer ik een open workshop voor medewerkers die dagelijks bezoekers ontvangen of klantcontact hebben en daarin verrassend willen zijn.

Klik hier /inspireren-coachen/workshop-van-de-maand voor meer informatie.