Passie voor oprechte mensgerichte AANDACHT gastvrijheid en beleving


Het optimaliseren en organiseren van zowel klantbeleving, als medewerkersbeleving zijn altijd al mijn belangrijkste speerpunten geweest en met “klant” bedoel ik dan zowel de interne als de externe relaties van een organisatie.

Ik geloof in de unieke waarde van mensen. Hun drijfveren en verwachtingen zijn de pijlers van mijn werk.

Kort samengevat ben ik een professional met ruime ervaring in commerciële - en stategische management functies bij multinationals en MKB bedrijven.
Vooral organisaties waar oog is voor mensen spreken mij bijzonder aan. Er wordt hard gewerkt, samenwerking loopt veelal door alle organisatielagen heen en de trots is er groot. Evenals de drive om van goed naar beter naar best te komen is sterk aanwezig!Ik ben actief in allerlei sectoren. De bedrijven waar ik met advies, coaching en of training waarde heb toegevoegd aan de klant/ gast en medewerkersbeleving:

  • Shell
  • G4S
  • Alliander
  • HDI Global SE, the Netherlands
  • APMT,
  • Start People,
  • Elsevier,
  • Oceanco,
  • Ijsselland ziekenhuis,
  • HumanCapitalCare,
  • Cordaan,
  • Provincie Groningen,
  • MUMC,
  • Kunstinstituut Melly en TENT,
  • UWV Tilburg,
  • Maastricht Universitair Medisch Centrum,
  • Guestwise
  • Tui

Kortom een variatie van (non) profit organisaties, van MKB tot multinationals, in diverse branches.

Ik ben vooral een enthousiaste bouwer, die draagvlak creeert, mensen in de aanmodus krijgt voor een verandering, die samenwerkt aan een strategisch ontwerp, waarin de mens centraal staat, en met veel plezier zowel de implementatie begeleidt als de borging van de continuïteit.

Gastvrijheid en beleving zijn voor mij de ingredienten om het mensgerichte verschil te maken.
Als we aandacht verankeren in ons dagelijks denken en doen, realiseren we mooiere belevingen en een betere samenleving, daarom begon ik

Add attention

www.linkedin.com/in/anneliesraaijmaakersbredius/

Annelies Raaijmaakers- Bredius