Met AANDACHT verrassende waarde creeren…. Help jouw medewerkers, het onverwachte te doen.

Inflatie vraagt om andere waarde creatie. De crux is om die waarde toe te voegen die niet met geld geassocieerd wordt.

Tal van producten en diensten worden duurder! Je onderscheidend vermogen wordt daarmee extra belangrijk.

Oprechte AANDACHT, een vriendelijk woord, een glimlach, behulpzaamheid en nog een stapje verder… verrassen!

Verrassen is het onverwachte doen, de ander net dat stapje voor zijn.

Als eerste hartelijk begroeten, je klant bij naam verwelkomen, iets alvast aanreiken als je verwacht dat de ander iets wil pakken. De deur open doen als je ziet dat iemand je pand wil betreden. Iemand bellen die je een tijd niet gesproken hebt. Zo maar een kaartje sturen. Of aanvullende producten voor handen hebben waar de klant nog niet aan gedacht heeft. Het zijn maar een paar voorbeelden om het leuker, makkelijker en dus waardevoller te maken.

Klanten waarderen oprechte verrassende AANDACHT en dat heeft effect op het prijs waarde evenwicht.

Weet iedereen in jouw organisatie hoe zij met hun gedrag kunnen verrassen en daarmee onderscheidende waarde toevoegen?

Met AANDACHT van goed naar beter naar verrassend…. Help medewerkers het te realiseren!

Gun de medewerkers en klanten de workshop: Fijn dat je er bent.

  • In deze workshop, leren de medewerkers onder meer VERRASSENDE AANDACHT te vertalen naar hun dagelijks werk. Ze spelen bijvoorbeeld “Ik en de ander”, waarin ze leren behoeften en gedrag van de ander te herkennen en hoe ze daar op een verrassende wijze op kunnen anticiperen en zo iedere klant een waardevolle beleving kunnen bieden. Het zit in kleine dingen, maar je moet ze wel kennen.
  • Deze leuke interactieve incompany workshop duurt 1 dagdeel.  
  • De prijs is € 1650,00 excl. BTW, Maximaal aantal deelnemers 8-10 per workshop
  • Uiteraard maken we de workshop op maat voor jouw organisatie in de retail, horeca, zorg, overheid, onderwijs of zakelijke dienstverlening.
  • Resultaat: Of ze bij jullie klanten, bezoekers, gasten, patienten of bewoners heten, ze komen straks graag bij je terug of bevelen je aan, want jullie weten ze te raken door te verrassen.

Wil je meer weten, laat je gegevens achter, of bel even /contact

Hartelijke groet Annelies Raaijmaakers- Bredius