Wordt 2020 het jaar van Experience Management

21 jaar geleden introduceerden Pine en Gilmore de term beleveniseconomie, waar staan we nu?

Lees meer

Helpt het creëren van een luxe sfeer de gastbeleving te verbeteren?

De verwachtingen gaan in elk geval omhoog! Zorg dat je het waarmaakt.

Lees meer

Bepalen deze elementen ook jouw vakantiebeleving?

De vakanties breken weer aan en we gaan weer veel nieuwe belevingen ervaren.

Lees meer

Van werkproces naar klantreis…

De klant centraal, zeggen we, maar in de praktijk blijkt het proces nog leidend in plaats van ondersteunend.
U ligt onderop de stapel en ik werk van boven naar beneden.

Lees meer

Kenmerken van echte klantgerichte organisaties... ruimte, aandacht, vertrouwen

In echt klantgerichte organisaties hebben medewerkers ruime kaders en krijgen het vertrouwen om een eigen verantwoorde invulling te geven aan hun rol en werkzaamheden.

Lees meer

The next step in gastvrij ontvangen

Ik zie ik zie wat jij niet ziet... en het is

Lees meer

En dan moet het geleerde in de praktijk gebracht worden.

Het belang van de werkomgeving en support voor het leereffect.

Lees meer

Wat moet het rendement van de training zijn?

Zomaar een greep uit een gesprek met een klant.

Lees meer

Eindejaargesprekken ... doe het dit jaar eens anders!

De medewerkesbeleving van het eindejaargesprek is bepalend voor zijn/ haar positieve of negatieve start van het nieuwe jaar.

Lees meer

Met zo weinig handjes al blij als de basis dienstverlening op orde blijft.

Wat als de arbeidsmarkt zo krap is dat de 9+ klantbeleving realiseren voorlopig wel heel ver weg lijkt.

Lees meer

Klantvriendelijkheid in de bouw...

Met een klantgerichte aanpak, duurzaam bouwen aan je imago.

Lees meer

Nodig medewerkers uit de bril op te zetten van de klant

Het begin om de klantreis in beeld te brengen

Lees meer

Wat doe jij als je 8692 wachtenden voor je hebt?

Verwachtingen managen door oprechte informatie te verstrekken, structureel, op een leuke, enthousiasmerende wijze AANDACHT te geven, het zorgt ervoor dat er een verlangen wordt gecreëerd om erbij te horen.

Lees meer

Is dit jouw stoel in de vakantie, compleet met laptop en telefoon?

Ga jij met een gerust hart met vakantie?

Lees meer

Hoge klanttevredenheid zorgt voor 50% meer omzet!

Voor de Global Customer Experience Excellence Analysis bekeek KPMG ruim 2.300 merken in veertien landen. Behalve een omzetstijging levert een dik tevreden klant ook ruim 200% meer winst voor aftrek van belastingen en afschrijvingen op, stelt het adviesbedrijf.

Lees meer

Inburgeren “een customer journey" apart

Als we datgene wat we leren vanuit de customer experience wetenschap loslaten op het inburgeringstraject van nieuwkomers in ons land, dan kunnen we daar nog veel van leren. Ik neem je graag mee op hun inburgerings reis want ook hier ervaar ik, if you add attention, you'll reach results beyond expectations. win win win.

Lees meer

Een ontvangstconcept voor Oceanco. “The most exclusive builder of the worlds coolest yachts”. Wat een fantastische opdracht.

Als je een high end, exclusief en bijzonder product levert moet je ook een high end ontvangst kunnen realiseren.

Lees meer

Klantvriendelijk beveiligen

Het komt goed met de nieuwe generatie beveiligers!

Lees meer

Weer een gaaf project afgerond

Het facility team van HDI Global SE | the Netherlands: "Het verschil maak je samen".

Lees meer

De impact van een (on) gastvrije ontvangst

Kom in aanmerking voor een gratis mystery ontvangstscan

Lees meer

AANDACHT voor de nieuwe medewerker

Wie maakt zich druk over de customer journey van de nieuwe collega?

Lees meer

Een woord van dank!

Het was een fantastisch jaar!

Lees meer

Excellent gastheerschap in je rol als beveiliger

Bij Alliander in Arnhem een mooie workshop verzorgd voor en met de security toppers van G4S

Lees meer

Verrassend Verwelkomen

Najaars workshops op 26 oktober en 30 november

Lees meer

Jaarplan al af?

Pak het dit jaar eens heel anders aan!

Lees meer

Wie is de eigenaar klantbeleving in jouw organisatie?

Hoe kan het dat men nog steeds niet in staat blijkt om een helder customer experience beleid en strategie te formuleren en deze om te zetten in concrete actie?

Lees meer

Aandacht top prioriteit in de keten

AANDACHT geven..krijgt pas echte waarde als je het borgt in de keten

Lees meer

Belevingen delen

Wat is de impact van het delen van een beleving?

Lees meer

Aandacht in het garagebedrijf

Hulde aan de ANWB en de samenwerking met buitenlandse garagehouders

Lees meer

Aandacht in de winkel

De meest herkenbare klantbeleving!

Lees meer

Vakantiebeleving

Wordt uw beleving de komende weken, de inspiratie voor de beleving die u uw klanten gunt?

Lees meer