Speel GuestQuest, een kwestie van beleving

Vind de route naar een gastvrije organisatiecultuur die draait om mensen en waar
Customer Experience en Employee Experience samen komen

 

Cultuur zit tussen mensen, het gaat over hoe je dingen doet, over geschreven en ongeschreven regels. Het gaat over wat je uitstraalt maar vooral over die ogenschijnlijk magische verbindingen, die zich grotendeels afspelen onder de oppervlakte” (Naar Dr. Danielle Braun antroploloog)

 

 

Ben je op weg naar een gastvrije cultuur die draait om mensen


én die leidt naar groei en resultaat in alle opzichten?  

 

Zo'n mensgerichte cultuur, waar enthousiasme een norm is en medewerkers, klanten, leveranciers, de buurman.... eigenlijk iedereen voelt dat ie welkom is en ertoe doet!   

Ontdek samen met je collega's waar je staat en hoe je op een leuke interactieve manier verder komt. 

Speel GuestQuest!  

Speel met je hele team dit bordspel en word je bewust van alles wat met blije klanten en enthousiaste collega’s te maken heeft.  

 

VOOR WIE IS HET? 

Cultuur is van iedereen, daarom is GuestQuest er voor iedereen, van het directieteam tot de doeners.  

Speel met je eigen team of daag andere teams uit

 

WAT DOET HET? 

Het brengt collegialiteit, klant- én medewerkergerichtheid tot leven echt tot leven te brengen

Het houdt spiegels voor, die je menselijke blik verruimen

Het daagt uit om uit je comfortzone te stappen en ter plekke nieuwe acties te bedenken om anderen blij te maken. 

Samen zoek en vind je antwoorden, kom je tot overeenstemming over do's en don'ts en creëer je nieuwe oplossingen. 

Het triggert enthousiasme en actie wat zich vertaalt in betrokkenheid, loyaliteit en
  ambassadeurschap. 

 

WAT LEVERT HET OP? 

Plezier, inzicht en actie. En uiteraard is er een trofee voor de winnaars. 
Samen kom je tijdens het spelen tot het inzicht:   

Waar jullie nu staan, op het pad naar die mensgerichte cultuur. 

Hoe jullie een gezamenlijke mindset ontwikkelen  

Dat dit een samenspel is tussen werkvloer en directie 

Hoe jullie dat met elkaar concreet maken.  

Hoe je de regie kan nemen. 

Hoe je handen en voeten geeft aan menselijkheid. 

 

“Al doende leert men”, is de kracht van het spel.

Zelf opgedane inzichten beklijven nu eenmaal beter dan aangereikte kennis.  

De spelbegeleiders zijn zelf experts in Gastvrijheids- en Experience Management vraagstukken (CX- en EX), maar in deze rol stellen zij zich op als facilitators.  

Samen zorgen jullie gegarandeerd voor direct effect en impact. 

 

Kijk hieronder welke van de 3 varianten aansluit op jullie wensen

GuestQuest Standard

Perfect voor een teamdag! 

 

Voor een teamboost en inspiratie rondom gastvrijheid, medewerker- en klantgerichtheid 
 

MInimaal 6 maximaal 12 deelnemers
1 spelbegeleider
max 2 uur spelen 

Ter voorbereiding: 

Vertel ons telefonisch wie de deelnemers zijn en wat ze doen


De snelle beslissers 

tot 1 juli 2024:  

€ 695,00   


Reguliere prijs 

€ 1095,00 

 

 

GuestQuest Customized 

 People first hoog op de agenda!

 

Om te inspireren en spelenderwijs meer te leren  



Minimaal 6 maximaal 12 deelnemers
1 spelbegeleider
max 3 uur spelen 

Ter voorbereiding: 

Neem ons in een online-meeting mee in jullie klant- en medewerkers gerelateerde kenmerken. 

Vroegboek plezier   

tot 1 juli 2024:  

€ 895,00 


Reguliere Prijs 

€ 1.395 

 

GuestQuest Tailored

Het roer om naar een gastvrije mensgerichte cultuur!
 

Een spel op maat waar de organisatie specifieke strategieën, inzichten en acties samenkomen.


Aantal deelnemers, spelbegeleiders en duur afhankelijk van afspraken en wensen


Ter voorbereiding:

Willen we (bijna) alles van je organisatie weten. We komen langs voor een uitgebreide afstemming.

Vroege vogelkorting  

tot 1 juli 2024: 

-25%


Reguliere Prijs 

Afhankelijk van specifieke wensen en afspraken 

 

Aanmelden of info opvragen

Wil je meer informatie?

Je krijgt al mijn aandacht, bij voorbaat dank voor je interesse.

Add attention

Annelies Raaijmaakers- Bredius 

GuestQuest is ontwikkeld in co-creatie met:

Frederieke Willemstein-van Rooyen,
specialist in Ludodidactiek,
docent Hogeschool Rotterdam

Quincy Mahangi,
specialist in merk- en gastbeleving,
co-owner Guestwise

Annelies Raaijmaakers-Bredius,
specialist in Experience Management (CX|EX), owner Add attention

/contact formulier

Email: annelies.addattention@gmail.com

mob: 0653611394

KvK 67260837