Reach results Beyond expectations
De prijs is wat je betaalt de waarde is wat je krijgt
Actuele trends die onlosmakelijk met elkaar verbonden zijn, elkaar versterken en je continuïteit in gevaar kunnen brengen.
Hoe doorbreek je ze ?
Dank allemaal voor alle AANDACHT
De beste klantbeleving ontstaat door oprechte AANDACHT en de juiste bijdrage aan de te klaren klus.
Een nieuwe variant die past in de nieuwe werkelijkheid
De medewerkesbeleving van het eindejaargesprek is bepalend voor de start van het nieuwe jaar.
Nu is de kans om als organisatie te laten zien dat het welzijn van de medewerkers telt:
Een mooie aanleiding voor een Medewerkers Belevingsonderzoek. Doe het nu!
Een kartrekker voor het vraagstuk wat nu van de plank moet of een enthousiaste interim manager ter vervanging van die collega die er "even" niet is
Iedereen deelt graag belevenissen, maar als vakgebied heeft klantbelevingsmanagement nog toelichting nodig.
De uitkomsten van je klant-en medewerker tevredenheidsonderzoek, het begin van een hoger rendement.
Kan het nog beter? Jazeker in de meeste sectoren is behoefte aan leiderschapskwaliteiten die bijdragen aan een betere employee experience en daarmee zorgen voor meer groei en bloei, minder verloop en meer fans!
45 deeltijd -en ruim 20 voltijd AD Management studenten aan de Rotterdam Academy, rondden dit semester mooie Customer Experience Management projecten af.
We komen ze overal tegen in je bedrijfsuitingen maar wat zit erachter? Een vraag die ik nog regelmatig krijg.
Om over klanten te kunnen praten hoef je geen directe klantrelaties te onderhouden.
69% van de snel groeiende bedrijven in Nederland geven intensieve AANDACHT aan customer experience.
Add attention biedt een compleet programma Experience Management in 2 dagen.
Er verandert juist nu veel in klant- en medewerkersbeleving. Het werkveld van Experience management. Welke behoeften spelen nu een rol?
Ik zie ook hele inspirerende dingen ontstaan. Corona.. laat ons naar het werk en elkaar kijken vanuit een ander perspectief.
2/3 van de CX managers verwacht een budgetverhoging in 2020.
(Bron: Gartner customer experience survey 2019*)
Wordt het ook een plezierig 2020?
21 jaar geleden introduceerden Pine en Gilmore de term beleveniseconomie, waar staan we nu?
De verwachtingen gaan in elk geval omhoog! Zorg dat je het waarmaakt.
De vakanties breken weer aan en we gaan weer veel nieuwe belevingen ervaren.
De klant centraal, zeggen we, maar in de praktijk blijkt het proces nog leidend in plaats van ondersteunend.
U ligt onderop de stapel en ik werk van boven naar beneden.
In echt klantgerichte organisaties hebben medewerkers ruime kaders en krijgen het vertrouwen om een eigen verantwoorde invulling te geven aan hun rol en werkzaamheden.
Ik zie ik zie wat jij niet ziet... en het is
Het belang van de werkomgeving en support voor het leereffect.
Zomaar een greep uit een gesprek met een klant.
Wat als de arbeidsmarkt zo krap is dat de 9+ klantbeleving realiseren voorlopig wel heel ver weg lijkt.
Met een klantgerichte aanpak, duurzaam bouwen aan je imago.
Het begin om de klantreis in beeld te brengen
Verwachtingen managen door oprechte informatie te verstrekken, structureel, op een leuke, enthousiasmerende wijze AANDACHT te geven, het zorgt ervoor dat er een verlangen wordt gecreëerd om erbij te horen.
Ga jij met een gerust hart met vakantie?
Voor de Global Customer Experience Excellence Analysis bekeek KPMG ruim 2.300 merken in veertien landen. Behalve een omzetstijging levert een dik tevreden klant ook ruim 200% meer winst voor aftrek van belastingen en afschrijvingen op, stelt het adviesbedrijf.
Als we datgene wat we leren vanuit de customer experience wetenschap loslaten op het inburgeringstraject van nieuwkomers in ons land, dan kunnen we daar nog veel van leren. Ik neem je graag mee op hun inburgerings reis want ook hier ervaar ik, if you add attention, you'll reach results beyond expectations. win win win.
Als je een high end, exclusief en bijzonder product levert moet je ook een high end ontvangst kunnen realiseren.
Het komt goed met de nieuwe generatie beveiligers!
Het facility team van HDI Global SE | the Netherlands: "Het verschil maak je samen".
Kom in aanmerking voor een gratis mystery ontvangstscan
Wie maakt zich druk over de customer journey van de nieuwe collega?
Het was een fantastisch jaar!
Bij Alliander in Arnhem een mooie workshop verzorgd voor en met de security toppers van G4S
Najaars workshops op 26 oktober en 30 november
Pak het dit jaar eens heel anders aan!
Hoe kan het dat men nog steeds niet in staat blijkt om een helder customer experience beleid en strategie te formuleren en deze om te zetten in concrete actie?
AANDACHT geven..krijgt pas echte waarde als je het borgt in de keten
Wat is de impact van het delen van een beleving?
Hulde aan de ANWB en de samenwerking met buitenlandse garagehouders
De meest herkenbare klantbeleving!
Wordt uw beleving de komende weken, de inspiratie voor de beleving die u uw klanten gunt?