Belevingen delen

Toen de grote zomer uittocht begon plaatste ik de blog Vakantiebeleving.  addattention.nl/blog-en-nieuws/article/21102/vakantiebeleving

Ik hoop dat je van een hele fijne vakantie hebt genoten met vele memorabele momenten.

Bij thuiskomst heb je ongetwijfeld je enthousiaste verhalen gedeeld in eigen kring en misschien zelfs wel een review gepost over je gastvrije accommodatie verschaffer want

  • je gunt anderen heel graag hetzelfde genot als jij hebt mogen beleven;
  • je gunt de accommodatieverschaffer veel gasten en daarmee een succesvolle business;
  • bovendien geeft het delen jou een goed gevoel.

Dit is al 3x win…

Hoe mooi is dat. Iemand creëert een mooie beleving en jij draagt bij door te delen. De impact van het creëren van die beleving is daarmee van onschatbare waarde geworden voor velen, mogelijk zelfs wereldwijd. Hoeveel x win zou dat zijn?

Als je dit beroepsmatig vertaalt ontstaat de vraag; wat zou het creëren van mooie memorabele belevingen, die vervolgens gedeeld zullen worden, kunnen betekenen voor jouw organisatie. Je klanten worden je fans, je medewerkers ambassadeur, loyaliteit neemt toe net als het aantal nieuwe klanten die op basis van de aanbevelingen graag erbij willen horen. Rendement groeit net als je imago. Heel veel win!

Het behoeft geen betoog dat je voor het ultieme duurzame effect één en ander zult moeten verankeren in je organisatiebeleid en concreet vertalen naar alle betrokkenen en borgen in dagelijks denken en doen. Kortom niet iets wat je er even bij doet.

Zin om eens te sparren over het “hoe dan”?

Bel 0653611394 of mail naar info@addattention.nl/contact

Daar waar je oprechte aandacht krijgt, kom je graag .. daar waar je verrast wordt praat je over!

Annelies Raaijmaakers-Bredius